משחק הוגן: הביקורת

עוד פוסט שנשאר במחסן מלפני המלחמה, הפעם על סרט של נטפליקס שהוקרן בבתי הקולנוע לזמן קצר, ועכשיו כבר לא. זה לא סרט חשוב או מעניין במיוחד, אבל בכל זאת הספקתי לראות אותו לפני החושך הגדול. זה "משחק הוגן" – דרמה ארוטית עם פוטנציאל לא מאוד מנוצל.

(שם הסרט במקור: Fair Play)

יש לי דרכים משונות לדעת אם אני אוהב. אם אני מביט על פוסטר לסרט, או על הפרסומות בפלזמות הגדולות בבתי הקולנוע, והאימג' הניבט אלי הוא של צעירה יפה ומצודדת ושל גבר שנחשב סקסי (קוביות בבטן, לא מגולח בכוונה, כאילו יצא מפרסומת לאפטר שייב) – סביר להניח שאני לא אוהב את הסרט. סביר להניח שסרטים כאלו דואגים יותר לנראות החיצונית מאשר לדמויות או לתסריט."משחק הוגן" הוא כמעט כזה, אבל, איכשהו, היה עליו דיבור לא רע בכלל בתחילת השנה כשהוצג בפסטיבל סאנדאנס, אז חשבתי לעשות ניסיון עם הסרט הזה. התוצאה, לטעמי, נוטה יותר לכיוון המיופייף והמזויף, אבל גם אני מודה שלפחות הכוונה מעניינת כאן.

קודם כל צריך לומר שהסרט כולו מנסה ל להמשיך לקרוא