לא לוקחים קשה: הביקורת

(שם הסרט במקור: No Hard Feelings)

הדיסקליימר הרגיל: זה לא סוג הסרטים שאני בדרך כלל הולך לראות. מה שאני בדרך כלל מכנה "האמריקן פאי'ז" למינהו. סרטים, שלפי הבנתי, כל מטרתם היא לצחוק כמה שיותר, ואם אפשר, כמה שיותר בדיחות גסות ומגעילות. הדגש על גסות ומגעילות.

איכשהו, הטריילר של "לא לוקחים קשה" הצחיק אותי. וגם ג'ניפר לורנס שם, ואני מאוד מחבב את הגברת הזאת, אז הלכתי. אחרי הצפייה, אני חושב שמדובר בסרט ראוי ולא רע בכלל, ובדיחות הסקס שלו הן חלק אינטגרלי מהסרט, אבל לא העיקר, והן מצחיקות ברובן. מעולם לא הייתי בארצות-הברית, אבל העובדה שהסרט הזה מתרחש במונטוק נתנה לי הרגשה טובה. זהו גם המקום שבו מתרחשת עלילת אחד הסרטים שאני הכי אוהב בעולם – "שמש נצחית בראש צלול". עם זאת, "לא לוקחים קשה" רחוק מלהיות סרט מלהיב שבאמת יסחוף. הוא נשאר ברמת ה"חביב", עם כמה סצנות יפות (באמת יפות, בלי ציניות), עם כמה צחוקים, וזהו, פחות או יותר.זה מתחיל די מהר. "לא לוקחים קשה" מ להמשיך לקרוא