פסטיבל ירושלים 2022: כל מה שאני יכולה

והסרט הזה נגמר כאילו באמצ"כל מה שאני יכולה" הוא 2 סרטים בכרטיס אחד. כל אחד מהם יפה, ואפילו מרגש לעיתים. אבל שני הסרטים האלו לא נפגשים, לא משפיעים אחד על השני, ובסופו של דבר, יש כאן הרבה פוטנציאל לא ממש ממומש.

צריך לומר שמה שבכל זאת מציל את הסרט הזה הוא להמשיך לקרוא

פסטיבל ירושלים 2022: ברוקר

(שם הסרט במקור: Broker)

קשה לי. קשה לי עם הירוקאזו קורה-אדה. הבמאי הזה הוא היום אחד מהמובילים בעולם. בוודאי שהוא המוביל בבמאי יפן במאה ה-21 (מזמן לא ראיתי סרט של טקאשי קיטאנו). אבל אני לא מתחבר לסרטים שלו. זהו כבר הסרט החמישי שלו שאני רואה. ארבעה מהם שיעממו אותי.

גם "ברוקר" הוא מהסוג המשעמם. לפחות ברוב זמנו. יש משהו מאוד פלגמטי בדרך שבה הירוקאזו קורה-אדה מביים. כבר בהתחלת הסרט יש סצנה מאוד דרמטית. אישה צעירה נוטשת תינוק בלילה גשום. הסצנה מצולמת מרחוק. מהגב. והמצלמה ממעטת לזוז.וזוהי אסטרטגיית הבימוי למשך חלק גדול מהסרט. כמעט כל השחקנים מדברים ב להמשיך לקרוא