ארץ החטאים: הביקורת

(שם הסרט במקור: In the Land of Saints and Sinners)

במבט ראשון זה נראה כמו אחד מאותם סרטים שאני לא מתקרב אליהם אפילו עם מקל. אף פעם לא אהבתי את הצנון היבש הזה שנקרא ליאם ניסן, ובטח מאז שהוא החליט, פתאום באזור גיל 60, להפוך לכוכב אקשן להשכרה. זה הלך לו לא רע, והוא הפך לאהוב במיוחד על אלו שאוהבים סרטים שכאלו, וכך הוא עשה "חטופה" עם המשכים וחיקויים למינהו. אני התרחקתי מכל אלו.

אבל משהו בכל זאת משך את העין שלי. השם של הבמאי. קוראים לו רוברט לורנץ. הוא עבד במשך הרבה שנים עם אחד, קלינט איסטווד. ובערך לפני עשור הוא גם ביים סרט חביב כשהאיסטווד אצלו שיחק בתפקיד הראשי (כאן כתבתי על הסרט החביב אבל הנשכח הזה). חשבתי שאולי הלורנץ הזה יכול לתת ערך מוסף לסוגה של סרטים שלא מאוד מושכת אותי.

אז אחרי שראיתי את הסרט – שתי הנחות היסוד נכונות. ניסן עדיין לא מרשים אותי, והסרט הזה מאוד לא מתוחכם, אבל לורנץ בכל זאת מוסיף ערך מוסף.כי צריך לומר – מבחינת סרט אקשן, יש להמשיך לקרוא